Mami hemma!! <3

Jaa! Mami är hemma nu, saknat henne skita mkt asså!!
Aaa men just nu är hon och hämtar lillebror  + handlar.
Jag är nyss hemflugen från skolan och har käkat mellanmål.
Dagen va nt bra, nt så nöjd... Asså den är typ som vanliga trista tråkiga Pisssiga Måndagar.
AAaa!! 

En bild bjuder jag på idag....   Älska bilden, den kan betyda så mkt!
Vad bettyder den för er?

Seanre idag blire cello osv, ( Asså massa trist plugg ) Engelska mennar jag då.
Cellon blire typ roligast antar jag, ska jobba med landet  också.
But now comments!! <3
Kramisar! <3


Kommentarer
Postat av: SEBBE! ;)

Sv; visst! :D Jag jobbar med "Matte Direkt åk9" annars kör jag matte A (gymnasiemattekursA)

Självdå? :)



Deeet är nice att fota naturen! ;D

2011-10-24 @ 16:44:48
URL: http://followthedream.blogg.se/
Postat av: Anne

Haha ja, tack så mycket;)

Japp det gör jag:) Du då? Kramar

2011-10-24 @ 21:23:18
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0