WIHO! :D

WIHO, idag är jag fet glad, och har två anledningar till varför, eller facktist tre.
Vill ni höra dem? Jag berättar iallafall dem nu!
Jo fick hem skriftliga omdömen idag och blev sketa nöjd <3 Bilden speciellt, sen imorgon är det fredag!!
Och tredje? Vill ni verkligen veta den också? Amen här kommer den iallafall, läs och njut!!
DENHÄR veckan har varit skit bra, så himla nöjd  med den, speciellt tisdagen och måndagen.
Hihi, tre anldeningar, :)
Så är alltså nt såhär :( nu utan :) :( :) Yes.

Denhär dagen iallafall var nt lika bra, elr vist bra var den, men nt ass!! Nt så nöjd, hade iallaafall nt ma första timmen som jag egentligen skulle. Hade istället då no så aa, men dét var helt okej. (Tror jag) :/
Jaa, nu ska jag bara tråka och kolla på Bonde söker fru, kolla in fb också.
Har ni fb?

Amen har iallafall inget mer intressant att snacka om nu, bloggar senare om jag har nåt intressant! :D
(Seaner avgör jag dagen blogg OBS: Om jag hinner)

Now bonde söker fru och tråka, vid 3 elr nåt blire mellanmål.
(Hade studeidag idag så sluta vid 12 därför jag blogga nu och nt vid typ 3 som vanligt)

PUSSAR//Hanna

Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Härligt ;)

Den har varit ok, men just nu är den piss, hatar livet ibland!!!

Kramizar Evve!

2011-11-17 @ 14:19:47
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0