Tralalalala <3

Heej! Tråkig text där uppe vet...tjoho, haha xd!
Har igentligen inget att snacka om nu, snackar bara på så blire någoting åtminstånde.
Idag har jag inte gjort så värst mycket faktiskt, bara vart hemma. Men har ändå hunnit göra lite grand, lite skolarbeten :D
Har gjort lite mate ur en läxbok jag har sen har jag jobbat lite med franskan.
Jag har även läst mycket det gjorde jag imorse!!
Men bäst av allt har jag skrivit skit mycket idag på min berättelse, yay! Och dne är snart slut nu, någon gång kankse jag kan skriva ett kapitel ur den här :) Om ni vill!
Just nu spelar jag ett najs spel, har berättat om dte förut orkar nt ta upp det igen just nu.

Nåja... Något mer att berätta Hanna? Nej faktiskt inte just nu.
Hör säkert av mig igen om jag har mer att berätta senare.
Någoting nytt då.

Puss och hej! // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0