Simmat idag ;)

Heej alla vänner där ute som läser det här...
Idag är det torsdag 3 november, och denhär dagen har varit väldigt kul ;)
Har tränat typ mest, hahaha, ... Kul? Aaa faktiskt, var ass skönt att simma ju.
Sen blev jag ass hungrig och mami så då drog vi hemåt, då handlade vi lite och så var vi förbi kolonin kort...Så nu skäka jag nyss, åt omelet och en donua som efterett.
Nu om några minuter ska mami iväg och hämta Riber! Yay..Och Riber skulle faktiskt ha med sig en klasskompis hem idag så grattis till honom! <3
Sen skulle hans klasskompis äta middag här också...Najs :D Han ville också ha pasta och korv typ...Så okej vist då gör väl mami de då.

Har inge mer att snacka om nu...Fast JO!!!
Jag måste berätta om en sak, ... Jag ska ha frågestund idag så jag kommer  svara på frågorna imorrn :D
IIIi juste tur att jag kom ihåg hade ärligt talat glömt bort de haha , dåligt minne va? :D

Dem bilderna hade jag någon gång i början av bloggningen när jag varit och simmat...

Men nue är denhär bättre! ( I sommras i Kivik! )

Kramar // Hanna

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: när jag såg den först såg jag bara pärlor i en konstig kombination. Ibland måste man titta noga!

2011-11-03 @ 15:27:04
URL: http://anniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0