Mellanmål!

Haha XD , passande skrift däruppe, nee men kom faktiskt inte på nåt annat,...men det låter ju inte precis så intressant.
Aja, ska sticka till köket nu och fixa mellis så passar öevrskriften perfetk, eller vad säger ni?
Jorå..vänta en liten stund bara så kommer jag strax tillbaka...
Nu ee jag tillbaks har fixat mellis nu och sitter och mimsar på macka, en ost..och en annan med kaviar.
Ibland passar de bara med ett äpple som mellis men nt idag.

Har bara vart hemma idag,...tråkigt men har läst mkt och innan mami gick för ett tag sen så träna vi engelska.
Jaaa läsning dte har varit min dag, hahaha!! Ja men dte var roligt.
Nue ska jag spela spel....brukar de när jag e sjuk.
Jaa och ni får har dte så himla kul tills jag hör av mig igen.. <3

PUSS // Hanna
Kommer nog nt gå i skola imorn så kanske bloggar på förmiddagen fats får se.

En bild från i helgen, yay!
// Hanna

Kommentarer
Postat av: lifeas

Tack tack! Fin blogg! :)

2011-11-10 @ 16:32:46
URL: http://lifeas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0