Hemma igen :(

Hello bloggen!
Nu e jag hemma ;) Najs, nope, ee ju skola imorrn :( Apa!
Aja men helgen har iallafall varit grymt kul! Speciellt igår kväll :)
Jag mami och Riber drog till hennes kompis vid 4 så var där ungefär 5, sen vid 7 halv 8 så åt vi middag, sent men var verkligen gott, till efterätt fick vi pannkakstårta! Så himla gott var det! <3
Mammas kompisär så bra på efterätter...hihi <3

GOooo tårta vi fick ( Pannkakstårta! )

Jag <3

Sötnosen <3

Galen! ;)

Ribis!

Nån bild tagen av Riber!

Min skrivbok :D

Cool bild av Riber :)

Lyssnade på musik...
Sen kolla vi också på alvin och gänget, hihi!
Alvin och gänget 2 faktiskt, ass bra film, tipsar om den!

När vi kolla på film fick vi också Chips! Så goda, var typ ost och chili smak elr nåt såntdära.

Många bilder...Innan jag avslutar bjuder jag på en sista bild...

Hihi <3

Nu ska jag spela med lillebror på www.spela.ws
Pussar // Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: - sara

SVAR: aa, tycker jag oxå!

okej, vad bra (:

2011-11-06 @ 15:25:49
URL: http://sarabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0