Cello today! <3

Yao idag vlire cello, så j-vla spend, haha nee men ser så mkt framimot det!!
Men snart är e ju ändå konsert ett tag kvar sen äre, 6 december vänner. I alviks kyrka, kom vet ja!
Haha XD
Kom iallafall nys hem från en lång skoldag...Amen nt så värst lång till halv 2 typ. Hahahaha!!
Glad tjej idag, blev nt sådär sketa glad som jag är förän typ eftr lunch <3
Hihi <3
Jajamän, ska väl käka mellanmål snart så ska avsluta, måste plugga senare och aa tvn såklart.

Haha falier fast bjuder!

HÄFTIG Vad tycker ni?

Bilr mellanmål snart vänner så måste avsluta nu.
Fast hör av mig imorn eftr skolan såklart!!
Ser framemot imorgon <3

Puss//Hanna

Kommentarer
Postat av: CASY LINDELL

vad tycker du om min blogg? :)

kram

2011-11-22 @ 15:14:48
URL: http://casylindell.blogg.se/
Postat av: Madde

SV - Aha haha du menar så, sorry! Nej jag har inte sett den, jag såg den affishen uatnför konserten och då tog jag & mina kompisar bild på mig med den :) :$ Men förstår om du misstolkade allt!

Kram!

2011-11-22 @ 15:34:42
URL: http://maeeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0