Tjenare, bio imorgon, ska berätta

HELLO!
Måndag idag, visst är det bra!
NE, men ändå, hihi.
Har bara varit i skolan idag o spelat cello på eftermidagen.
KUL!
Imorgon är det tisdag och det bettyder att det är orkester.
Ska också typ snart äta, hungrig? aa verkligen.
Ska titta lite på era kommentarer också.
Efter maten ska jag göra läxan det är Engelska, som är till onsdag.
Ja men imorgon är det också bio, i skolan alltså, en film som hetter klara.
Tror den ska vara rätt bra...Om ni har sett den kan ni väll skriva lite om dne i en kommentar.
Ja det var väll allt för denna gång.
Ska lägga upp två nya bilder...
HÄR KOMMER DEM...

JAG, hihi, NICE.

Jag tillsammans med Win!
HIHI, men det var allt för denna gång, är tillbaka imorgon.
Nu blir det fb.
PUSS/Hanna

Kommentarer
Postat av: Lilly

åhh jag älsskar din blogggg

2011-05-16 @ 17:37:40
URL: http://muffelilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0