Skolans restaurang

Idag var jag på skolans restaurang, vi ( klassen ) fick trerätters lunch.
Till förätt fick vi salad och bröd, till varmrätt ris och kykling och till efterät fick vi glas med gräde och jordgubbar.
JA efterätten var bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIHI!
Senare ska vi typ ivägg någonstans, kul.
Men är lite trött, skulle hellre vilja vara hemma.
Men får se.
Idag har jag nt så mycket att skriva så får se om det blir ett till inlägg, det är nt säkert.
MEN aa, deta var allt i det här inlägget, ses kanske får se!
PUSS!/Hanna


PS:Ha annars en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: lindhafransson

Hej! Kolla gärna min nystartade skönhetsblogg, har precis startat den så inlägg är där inte många. Men du får gärna ge förslag på vad du vill se i den :)

Jag är ledsen om du inte vill ha sådan här reklam!

2011-05-21 @ 00:27:04
URL: http://lindhasbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0