NICE DAG! Kalas

Jajemensan, ska berätta om dagen....
Har varit på kalas idag hos en gammal klaskamrat , som byrt skola alltså.
MEN SKA BERÄTTA!-....
JO det började med att jag vaknade men alltså vi hoppasr över börja, den är lite tråkig kanske XD.
Köpte iallafall en present till krykan på förmidagen o gjorde några ärenden.
MEN sedan vid 2 tiden så cyklade jag till krykan o allavar där när jag kom, hihi, Dannie, Elsa,Esti, Aida och såklart födelsedags barnet.
Ja vi fickade lite där iallafall och så, vi fick glass kladkaka och chips ( stavning) Jap...m.m
Ja sedan vid tre gick vi o såg filmen...jätte bra!
DEn var typ med jhonny depp, Han var pirat jap..

NÅGON av de flmerna var det, inte just denna tror jag...kommer nt ihåg men någon av dem iallafall.

Johnny depp.

Elr den, vet nt, men det vra iallafall några bilder på honom, huvud personen.hahha XD.
MEN detta inlägg är väll klart nu, tänkte bara ladda upp en låt som jag hittade nyss, den var rätt bra. MEN  vad tycker ni???...svara gärna i en kommentar.


Vad tycker ni, sökte bara på kiss, hahha...ne men jag tycer den är räät bra, säg vad ni tycker???

Jag, aida win o världen bästa sötaste nattis, GUMMAN!

LÄngtar efter sommaren,....att doppa fötterna.

Älskar dig gumman, såna fantasktiska roliga dagar vi haft tillsammans...Hoppas vis snart kan träffas...


Jap, men det vra allt vi hörs imorgon nån gång, söndag då.
PUSS/Hanna

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hiih tack desamma :)

2011-05-22 @ 09:32:05
URL: http://rebeckaericawelamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0