LITE om igår o idag...

IGÅR så var det jue valborg...jätte roligt...
SOM jag berättede igår var vi med några kompisar, vi var jue på vår kolonilåt och hade med oss lunch och så, jaaa...
Men sedan på kvällen var vi i sollentuna och hälsade på några...då var vi där ungefär till halv 10-10 vet inte men  ungefär...man fick påskmust och korv och munkar där...munkarna var as goda verkligen.
Ja sedan gick jag o mammis en promenad där...och när vi kom tillbaka så ja, så hade dem redan tänt brasan, den blev jätte stor,...min lillebror slängde in pinnar i brasan hella tiden...haha.
Ja och så när vi var där vid brasan så sjöng vi in våren!!!!
FAST dte skänns redan som att det är sommar.
Ja och idag så har jag hittils gått en promenad ute på ekerö närmare bestämt DROTTNING-HOLM...Kugens slott...KUNGEN FYLLDE JUE OCKSÅ ÅR IGÅR SÅ JA...GRATTIS PÅ FÖRSTA 65 ÅRS DAGEN KÄRA KUNG!!!!!!
DET blir två till inläggidag...puss, kanske tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0