EN hel dag har gått

Ja en hell dag har gått, ( Nästan kanske inte rigtigt, haha...)
Men ja idag var jag i skolan...sedan på eftermidagen så ringde mammis och ja vi skulle lämna en film på biblioteket så vid tre så gick jag upp till vällingby för att möta mammsen, men sedan när jag kom dit nästan frame så," OJ JAG GLÖMDE VIST FILMEN HEMMA" Så aa då fick jag gå tillbaka hem och hämta filmen...Men sedan möte jag mammsen i vällingby och vi gick upp till biblioteket, sedan köpte vi en glass och åtden ute, jag köpte en glass med DAIM- CHOKLAD! JÄtte god!
Ja men sedan hade jag jue prov idag och mamma sa att om jag var duktig fick jag 1 linne...
Ja men jag fick 1 linne från cubus men sedan var det ta 2 för 149 elr något så då fick jag två!!! ETT vit och ett ljusblåt. Sedan var det utförsjälning på en afär så då köpte jag ett till linne, haha, det tredje linnet var randigt.
JA!!
Så jag fick 3 linnen, hihi.
Ja men ska avgöra dagens blogg och kanske en ny som jag hoppas att ni vill vara med i.
men ska iallafall titta lite på tv ikväll senare och så, sedan ska jag mm bara slappa.
Men ska äta nu så puss på er alla fantasktiska underbara bloggläsare!!!!!!!!

PUSS o KRAM/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0