Var med pappa på jobbet!! :) <3

Jap var med pappa på jobbet idag!!
Det var jätte-kul, på förmidagen så jobbade jag i matte sedan så till lunhas så åt jag ärtsoppa och pannkis, vet ni vad pannkis är??
Det är mitt smeknamn för pannkakor, haha!!
Men sedan på eftermidagen såg jag på film och så såg jag skidor!!Det blev silver i dam stafetten för sverige, haha!! Jippi!!! AA sedan resten av eftermidagen spelade jag ett spel som hetter pinball aa.
Det var vell min dag, haha, kort men rolig ska nog snart äta sedan får jag se, haha!!
Resan till pappas jobb var först tunelbana sedan buss, aa
Iallafall lite kort inlägg nu men aa.

Lilla  jag , haha

Dagens låt kommer om en stund!!
Ps: Glöm inte anmäla er till månadens blogg!!

Puss o kram/Lila jag!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar:Ja de kan vi väl!!!

Jag har klurat ut det nu..

2011-03-03 @ 18:07:03
URL: http://hahahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0