Svar på 3 frågor :D

Olivia om Molly Sandén - Halleluja LYRICS:
Hej Hanna. Jag har lite frågor till dej :) förresten,älskar din blogg!!!!
1. Varför skriver du att du är så fantastisk och underbar? ((:
2. Varför heter just din blogg "presentl"? :)
3. du är så söt,har du någon kille?

Pussss! ÄLSKAR DIN BLOGGGGG<3333



1. Tja , för att jag litar på mig själv eller alltså jag vet faktist inte rigtigt hur jag ska förklara, alltså på bilderna är jag verkligen fantastisk och underbar men mm jag är säkert det i verkligheten också och mm.... :)
2. Min blogg heter Presentl eftersom att , alltså när jag gjorde en blogg då skulle den igentligen hetta present men jag minns inte rogtigt men antagligne så var det upptaget och att jag ändrade och la till ett L eller så var det att det blev presentl av mistag, :)
3.nee jag har faktist inte någon kille änu , men skulle vilja, och tack för att du tycker jag är så sött!!!!!!!


Ja Olivia, hoppas att du är nöjd med minna svar på dinna fantastiska frågor!!!!
1 första frågan kunde jag kanske inte svara på helt men mm jag gjorde mitt bästa!!!
Hoppas att du är nöjd iallafall!!
Och TACK så hemskt mycket för att du älskar min blogg så mycket!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3 :D
Hoppas att du fortsätter att gilla denna blogg!! :D :)
DU GÖR MIG GLAD OCH LYCKLIG NÄR DU SÄGER SÅDANA SAKER SOM ATT JA ÄLSKAR DIN BLOGG!!!, DET VÄRMER MITT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!
Sist vill jag hälsa dig en trevlig vecka och en fortsatt trevlig dag samt att du trivs här på min lilla blogg!!!!, det hoppas jag att du gör Olivia!!!

En stor kram från mig!!!
Med vänliga skära hälsningar Hanna!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0