Stan med mamma!!

Tjatja!!
Idag har jag varit i stan med mamma, läste lite på morgonene men aa stack sedan, haha!
Men har haft jätte-kull idag i stan iallafall!!
Vi tittade på kultur-huset alltså på något nytt för barn sådär aa...något nytt bibliotek var det!!
Imorgon ska jag med pappa till jobet, haha!!
Det blir kull!!
Men ska packa så att ja har lite att göra där imorgon sedan kanske spela lite cello bara kanske sedan titta på halv åtta hos mig sedan ska jag hoppa in i dhucen och aa ta en duch så ska jag avluta denna dag  sedan med att ligga och läsa lite, haha!!
Det blir kull!!
Men aa i stan tittade vi då på det där nya bibloteket för barn innan des så åt vi på kultur- huset jag och mamma tog varsin rätt med köttfärslimpa och potatis aa sedan så skulle vi handla i brommaplan så då fickade vi där innan och tog en semla, mm det  var gott!!
SEdan aa hämtade vi brorsan och aa nu är vi hemma mamma håller på att göra kvällsmat!
Mmm, börjar bli lite hungrig!!, haha!!
Men aa ska kolla facebook nu och aa om en stund så kommer dagens låt!!
Jippie!!!
aa men aa kommer om en stund!!
Hörs om en stund!!

Mamma, är hon inte söt, haha!!
Älskar dig mamma!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 :)

Dagens låt kommer om en stund
Glöm inte anmälla er till månadens blogg lite längre ner!!!!!!!!!
Hjehje hörs om en stund!!

Pusssss o kraammmm/Eran blogg skrivare Hanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0