Söndag idag, måndag imorgon

HEEJ!!!
Vad har ni gjort idag?
Jag har bara läst i förmidags....och mm sedan efter lunch så stack jag mammis och brorsis till biblioteket...mm och så lånade jag om några filmer och lånade några nya böcker, haha, jag är beroende av böcker... :)
Men när jag läst ut den bok jag läser nu så kommer ett nytt boktips , jag tror det blir någon gång i april kanske i slutet av mars men tror knappt  det...
men annars har jag vell inte gjort något specielt , jag tog den första cykelturen detta år nu idag och mm det kändes skönt och mm sedan så ringde jag till farmor och prattade lite med henne, och så har jag spelat lite cello, mm det var skönt, jag var jätte bra!!!
MEN EN SAK, IDAG VAR DET DAGS ATT BYTA TILL  SOMMARTID....JA!!!
MEN MM, ETT STEG NÄRMARE SOMMAREN, haha!!!
Men ska nog avluta och ha dagens låt nu.... :)
Men sedan så är det jue skola imorgon också...
Men hörs om en stund!!!
puss!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv:Åhh tack,glad jag blir! :D

2011-03-27 @ 21:19:31
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0