Skansen idag! ;)

Hej allihopp!!!
Torsdag idag, vad sägs?
Denna vecka har verkligen gått fort...Eller hur?
Ja jag tycker den har gåt jätte fort, fredag imorgon!! JIPPI!!!!
Jamen idag är det iallafall torsdag, lite om min dag kanske?
Jo vi tar lite om min dag!!!!
Jo idag har jag varit på skansen med klassen...JO men det var roligt där!! Vi blev indelade i slöjd gruppen och trä gruppen och sen fick vi en guide som visade lite , vi fick gå in i ett gammalt hus från för och sedan prattade guiden lite och sedan så fick vi gå till malm med stenarnågoting och mm testa att dra  och lasta stenarna och så fick vi sortera alla stenarna eller mm typ men det var svårt att sortera alla stenarna...haha :) Sedan hade vi också matsäck med så åt vi där, jag hade med mig pasta och korv...mm, men sedan fick vi se en häst också.
Resan dit tog vi först tunelbanna och sedan spårvagn.

Tunelbana först....

Spårvagn...
Haha, spårvagnen :)
Men mm detta var vel min dag då :D
Den var helt okej tycker jag...Flera i klassen började tjata om grönan men nee det blev skansen, haha!!!:D Inte världens bästa dag men ändå okej :D
Nästa vecka ska vi till vasa-museet...mm men det blir kul, och vasa museet blir på en torsdag som idag :)
Men dagen låt om en stund kanske?... Ja!!!
Hej så länge!!
puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nördig blogg!!

2011-03-24 @ 16:25:33
URL: http://redmist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0