Melodifestivalen andra chansen

Nu kommer lite information om melodifestivelen andra chansen och lite om aa finalen...
Vi börjar direkt med andra chansen...
Andra chansen till finalen....

Sara varga
Med låten: Spring för livet

The moniker
Med låten : OBS Vet faktist inte vad den hette kommer inte ihåg...

Om vi nu ska sammanfatta detta så ja är dem här vidare till finalen som är nesta lördag...
Finalen nesta lördag...

kristian whalts

Sara varga

Plathones (stavning??)

Erick saade

The moniker

Brolle

Danny

Swingflay (Stavning??)

Sanna nielsen

Linda bengtzin

aa dem tävlar alltså i finalen nesta lördag...
Ska ni se den??
Iallafall...så aa tänkte vissa dem jag tyckte var bäst...
dem jag hejade på var...

pernilla andersson
Med låten: Desperados
Här kommer också hennes låt ett litet smakprov...haha...

Sedan hejade jag på denna person...

Jenny silver
med låten:Samhing in your eyes
Ett litet smakprov på denna låt också, haha, kommer här

AA hoppas ni tyckte om dem, minna fvoriter iallfall men aa det förstårs jag hejar också på många i finalen fins många bra där också, haha tillexempel denna låt...

AA vad tror ni , jag tror denna låt kan vinna på lördag, haha det är sant...
Men aa ni behöver inte tycka precis som jag, haha
Menmen...
Denna låt vann föra året...
hon hetter anna berghendal

hennes låt löd såhär...


aa hon var iallafall en värdig vinnare, ska ha dagens låt om en stund men först detta...

årets programledare...haha
richhard olsson var facktist med i vasa lopppet haha och marie serneholt fast hon var inte med i vasa loppet...
menmen
ska snart äta  så aa ska ha dagens låt vänta bara en stund
glöm inte mello på lördag
glöm inte anmälla er till månadens blogg lite längre ner
pussss o krrrrrrraaaaaaaaaaaaam/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Vicky<3

amhing? something*

2011-03-10 @ 18:37:02
URL: http://heart-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0