måndag idag, skola idag :(

idag var det skola, där hände inget specielt det var som vanligt, haha aa det gamla vanliga i stort sätt...och läxor som vanligt..mmm, inget annat
men efter skolan hade jag iallafall cello som vanligt och så hade jag det iallafall, haha :D
Sedan ikväll eller alltså nu ska jag bara sitta här och chilla fram tills jag ska käka och så sedan blir det läxor..." Som vanligt " , haha!!
men sedan så blir det också halv åtta hos mig och klass 9a som jag ska se. :)
Iallfall bjuder på några eller 1 bild idag, :)
här kommer den nya bilden!!...

coolingen, haha :D :cool: eller söt kanske :love:
nee tycker jag är konstig ut här på denna bild, ni är mycket sötare och coolare än vadjag är :)
iallfall det räker nu ska jue ha dagens låt också...mm det ska jag ha annars blir det inte så mycket mer tror jag.
men hörs om en stund :)
pussssssss o krrrraaaaaammmmm/ konstiga lilla jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0