Lite bilder från i lördags

I lördags så var jag jue hos min lilla gumma och sedan med benna, mm men vi tog iallafall lite bilder och, ja här kommer dem bilderna iallafall :D

Söta finna benna!!! <3 :)

Söta finna jag!!!!! :love:

Finna jag och söta gumman!!!

Söta jag igen!

o igen finna jag!!! <3

gumman och jag, å vad söta vi är!!

Söta vi igen, vist är vi  finna!!!

söta jag, fast jag hade en konstig min på denna bild!!

gumman , sedan serman lite av mig, minna rosa strumpor gråa mjukis och stckade randiga tröja!!

Gumman o jag, konstig min på mig igen fast jag e ändå rätt söt!!

Jag själv igen och plus att ajg är söt och finn!!!

Ja somsakt det var alla bilder :D
Hoppas att ni blev nöjda, :D med inläggen idag :)
Hoppas!!
Iallafall, nu ska jag vel titta på  en film antarjag och sedan får jag se, antagligen äta mat och sedan mer läxa.
Men vi hörs iallafall imorgon!! Då imorgon blir det också två dagens låar , jippi!!
Pussssssssss o krrrrrrrraaaaaaaaaaaaammm/ underbara jag!
vi hörs!!
Älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va gärna med på dagens blogg!!

http://hahahakul.blogg.se/2011/march/va-med-pa-dagens-blogg.html#comment

2011-03-22 @ 09:44:58
URL: http://hahahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0