Hey Monday - Candles


Vad tyckr ni?
Hitade den...jag tycker den är ok mhe aa inte den bästa jag har hört men den är iallafall ok för min musik smak så jap jag är rätt så nöjd :)
Kanse två ännu nya bilder :D
Här kommer två nya :)

Jag och gumman min!!!!!!!
pussssssss på dig älskar dig!!

Jag, denna bild blev konstig menmen , hahaha lite rolig ändå!!
Men det kommer ifrån idag , jag kom hem från det att jag och gumman har varit ute sedan kommer jag på att jag glömt minna historiesaker i nathalies väska och så kuttar jag ditt sedan tog gumman detta foto...
MM men ialafall så det räcker för idag..hoppas ni blev nöjda
Pusssssss o krrraaaaaaaammmmmm/ Hanna eran bloggskrivare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0