Hejhej bara hemma läsugna hanna haha :)

aa idag har jag bara varit hemma eftersom jag fortfarande är sjuk...aa
Läste rätt mycket så aa kom till en ny bok...

denna bok började jag läsa nu...den hetter eragon som ni ser handlar om en pojke som hittar en sten sedan kläks stenen och ut kommer en drake han döper den till shapira!
aa om ni är intreserade kan ni köpa den eller låna på biblan (biblioteket) som jag gjorde...
Det var ett litet boktips till alla er alla bloggläsare!! :)  :thumbup:
haha aa...
Hoppas ni gillar mitt boktips iallfall!!!!!!!
Iallafall  chattar med gumman nu kanske ska spela sedan aa får jag se om jag har lust, haha!!!<3
menmen
mammis bakar nu med lillebrorsan, de bakar semlor, det är jue semeldagen idag typ tror jag, haha :)
Iallafall...
måste aa hinna lite mer än detta annars om jag inte spelar så aa lysnar jag på musik på youtube...:)
Men vet ni , jag älskar program med musik, och brukar jue därför titta på det, och jag brukar alltid titta på ett program som hetter så ska det låta och aa det ska snart börja typ!!!!!!!!!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det börjar den 18 mars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så himla glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D stolta jag, haha!!
aja...
det får nog räka nu, haha
har skrivit rätt mycket nu, haha :)
hååååå, åååå jhejhejhejhejhejhejhejhej, haha aa....
men iallafall
hoppas att ni tycker om detta inlägg!!

coola jag, haha

denna bild gillar jag bäst på alla bilder jag har på bloggen...
coola jag :love:   :cool:
Haha, aa
men dagens blogg kommer iallafall snart, haha aa, ses iallafall imorgon annars
pusssssssss o krrrrrrrrrraaaaaaaaaaammmmmmmm/lilla söta jag eller coola, haha!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0