gumman o jag!! :D

Tja!!!eller tjenare!!!
hahaha, iallafall så har jag varit i skolan idag mm men där hände inget specielt...Men efter skolan så var jag med min lillla sötnos...gumman!!!!
aa och vi var i vällis och aa gick runt där och pratade , eller snackade så mmm sedan var vi på donken så aa nämen det var vell kul...
En ny bild eller två  kanse idag , ni får en till bild i nästa inlägg som jag gör idag alltså dagens låt men här kommer iallafall den första bilden...

1. bild 1 är det gumman , min lilla sötnos!!
2. Bild två jag och gumman , söta älskade gumman och fula jag...bhu bhu ja vad ful jag är...haha

Men dagens låt kanske så att ni får en till bild eller kanske två..vänta bara!!!
hörs om en stund..
pussssssssssss o krrrrrrrrrrraaaaaaaaaammmmmm alla minna sötnosar från hanna panna eran bloggskrivare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0