Damernas 3 mil

aa som det står överst så aa har jag nyss tittat klart på damernas 3 mil aa det blev ingen medalj men aa det blev en 4 plats och aa tycker jag iallafall verkar rigtigt bra :) , eller??
aa men iallafall, har blivit sjuk, :(, aa har kitt ont i halsen så aa är inte det bsta som jag  har ulevt denna dag :(
Jag har nog haft bättre dagar än denna dag i mitt liv, haha!!
Men aa, det är iallafall lördag och gissa 3 gånger vad jag tänkte på när jag skrev denna mening, ja rätt 10 0 till er, just på melodifestivalen, haha :P , men ärligt är som beroende av melodifestivalen, haha!!
thumbup:   haha, leker lite framför datan eller aa siter bara här och aa chillar, haha ja jag är rolig fast nee ni vte säkert mycket roligare personer än jag, haha säkert en bättre än denna, men hoppas iallafall att ni är nöjda med aa dena blogg fortfarande, haha ni får vara nöjda ett tag till med blogg designen men aa ska ficksa med det när jag är frisk och be en kompis att göra en till mig när hon är här någon gång...haha!!
aa men iallafall ikväll är det iallfall MELODIFESTIVALEN!!!!!!!!!!!
Är så nyfiken på vem som går till finalen haha, gillar ni melodifestivalen?? eller är ni kanske rent utav beroende av melodifestivalen?!???
Haha, bara några frågor om ni vill får ni gjärna besvara dem via nästa kommentar.
Bero på det tänkte jag snart ha frågestund, men det får bli typ nesta månad eller aa något såntdär...haha!! Hoppas det är okej att ni kan vänta på frågestunden, haha!! Hoppas!!!!!!!!!!!!
Bjuder på denna finna bild eller aa ni får döma den tills imorgon...

aa, haha ni får dömma den tills imorgon, lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska göra dagens låt nu men aa tänkte bara tipsa om en blogg innan jag avslutar detta inlägg , haha!!
monneponne -
jättebra, kanske ska börja ha blogg-tips varje vecka eller vad tycker ni?!???
Svara bara ja eller nej, flest sacker ja eller nej så aa börjar jag ha, blogg-tips tänk ut ett svar ja eller nej!!
dagens låt om en stund
glömm inte anmäla er till månadens blogg lite längre ner eller i förgående månad.
glöm inte dömma fotot
och blogg-tips ja eller nej, glöm ej!!!!!!
Hejhej!!
pussss o krrrrrrrrraaaaaaaaaaammmmmmmmm/ Lilla jag!!

Kommentarer
Postat av: wilma

sv; tack detsamma ! :)

fortsätt gärna kommentera, kram

2011-03-06 @ 16:38:07
URL: http://wilmaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0