Boktips

Ett boktips eller vad sägs!!?
Jo vi tar ett boktips, det gör jag alltid när jag börjar på ny bok!

Denna spännande bok läser jag nu, jag är bara på sidan 20 ja någoting....
Men det är fortsättningen på septimus heap sjunde sonen till sjunde sonen eller något sånt, första har jag redan läst...men övermagikern marcia overstrand blir förföljd av en skugga, jenna heap ska resa till faster zelda snart och segla i drakbåtten. Simon heap har blivit kompanjon med föra övermagikern DomDaniel.
Men hur ska dem få reda på vem skuggan är, hur ska det gå?
Läs boken för att få reda på svaret!!!
Ja!
Hoppas att ni vill läsa den , åt minstone titta på boken och läsa baksidan!!!

Nästa boktips kommer när jag läst ut denna bok!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0