Shopping idag

Idag har det varit stan med mamma, hehe, roligt!
Vi var vid mederna museet.
Sen så choppade vi mycket, elr aa.
HEHE!
Jag fick ett par svarta shorts (stavning?) från butiken Salt, jätte snygga...ni kan få se någon gång om några månader kanske.
Sen min första BH, hehe hihi en rosa från Twilfit, tillsammans med ett par trosor också rosa.
HEHE, så de kommer jag ha sen nästa helg när vi åker till grislehamn
SEN fick jag också benvärmare dem var vita.
SÅ aa nu hör ni har jag fyndat massor idag! YES!!!!
Sen fick jag ett kort från moderna museet som mammsen köpte till mig där, ett konstvärk sosm faktist Eva Löfhdal har gjort.

NU typ blir det boktips, har läst ut Mosca Mye boken jätte bra var den och jag rekomenderar den om ni vill läsa något i sommar men nu ska jag idag rekomendera en ny, och under dendära där det står boktips så om ni klickar där så kommer ni till alla mina boktips som jag har haft, men ska nt uppehålla er nu och tråka ut er så nu mot ett nytt boktip!
Sommarhälsningar/Hanna

Kommentarer
Postat av: EMMAS

kul med shopping :D

2011-06-16 @ 17:48:44
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0