Lov

Ja, nu är det lov ett tag, ett tag, ahha mmm, men några dagar sen är det väl bara några dagar kvar i skolan sedan sommarlov!
MEN FÖRSTÅR EJ HUR JAG SKA KLARA ATT VARA UTAN CELLOKLEKTIONERNA PÅ MÅNDAGAR HELA SOMMAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaja, gör säkert det men ändå...känns så dåligt, ähä, ska nt prata om dte nu.
Var på vår koloni i förmidags o fikade men jag orkade nt vara kvar så gick hem tidigare o låg o läste, nu har jag tittat på fb ett tag, men lyckades slita mig o skriva några rader, kanske kommer mer FÅR SE!
åt annars förut, ska kolla på något på dattan, läsa lite o spela cello.
MEN vi hörs kanske lite senare!
VILLE också säga en sak till en av mina bloggläsare!
ÄLSKAR DIG Lilly! Kommer ALDRIG GLÖMMA DIG!
<3<3<333<3


Älskar er andra också! <3
PUSS O STOR kram/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0