Dagen bra = Tillsamans med nattis!

Ja, har varit med nattis idag...
Ska berätta om dagen och det kommer bilder också så jap, jag ska börja direkt.
Ja tänkte från början gå till kolonin men sedan fastnade jag med att smsa natta så då bestämde vi att vi skulle träffas! JA...Vi åkte till trångsund,....

I Karlaberg påväg till trångsund...
VI tog alltså lite bilder påvägen ditt.
Men natta skulle bara hämta en sak hon aida så sen åkte vi till Handen o tog en kisbörjare jap (stavning?) så men vi blev nt mäta på en så vi tog en till sen.
Men sen åkte vi till vällingby o tittade lite , Fast jag e pank mne ändå, haha!
Men sen tog vi o drog hem till henne Win var där sen tog vi fotooch så gick vi iväg och lämnade en sak hos mellisa så köpte vi glass också...sen ville Win gå i en skog så då gick vi där och så ville jag gå till gröna villan där jag hade orkester...JÄTTE ROLIGT! sedan såg vi en skola där, den såg faktist jätte lycksig ut, Skulle vilja gå där.
MEN ja så var vi där ett tag men sen var jag tvungen att gå hem.
Nu har jag nyss ätit, resten av familjen tittar på film men orkade nt ville kola dattan.
NU kommer iallafall bilder.

Jag o natta den söta!

Jag på tunnelbanan hihi,
DEM här alla fotona tog vi idag, men nu så ska jag titta på KVÄLLEN är din igen!
SÅ bra!
Vi hörs imorgon, då är det Sveriges Natinoaldag.
PUSS/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0