28 juni 2011

28 juli idag 2011 åå, tiden går verkligen fort om några månader har man haft blogg då i ett år, guuudd!
Men måste fortsätta att blogga det lovar jag har nt en tanke på att avsluta bloggningen.
Kanske om jag får en ny egen dator någon gång så kanske jag bytter blogg men tills dess så hej hå, varje dag nästan :)
Och har en känsla av att det kommer att dröja tills jag startar ny blogg!
Hehe, men man vet ju nt.
Men ska nt prata om  detta ska ficksa o svara på era kommentarer just nu, jajemensan.
Måste hinna sen göra mellis det är jue fotboll sverige idag, hoppas vi vinner!
Ska nt tråka ut er mer nu med fotboll elr med mitt prat.
Sorry också tror nt det blir boktips idag heller men lovar så fort jag har tid kommer det!
STOR KRRRRRRAAAAAAM/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0