överskrift?

Kommer inte på någon överskrift här...
Men strunt  i det.
Idag har jag iallafall varit i skolan, och jag hadde en ny tröja den är från gina trico och är blomig.
Men bilder på det kommer sen.
I skolan var jag med min kompis vida.
Hon är min bästis sen kommer minna nästkusiner och på tredje plats nathalie.
Gå in åp nathalies blogg den är jätte bra.
Nu ska jag titta på ponnyakuten på svtplay och sedan ska jag göra läxan.
Till kvällsmat ska jag äta korv och patatis.
Här kommer bild på det...

Mnemen...
Detta får räka för iadag.
Ha det bäst allihop!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSS på er alla SÖTIIIIIIIIIIISSSSSSSSAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0