Kalas för Riber!!!!

Heej!!!!
Idag vaknade jag på alldeles rätt sida.
Jag log och läste lite i morse.
SEn på förmidagen så fivksade vi mest och sen klockan 11 så kom gästerna.
Min lillebror hade kalas.
Dem som kom var 17 det var barn från ribers dagis.
Men det var jätte-livligt här.
Och sen rinde natta så det var tur!!
Tack Nathalie!!!!!!!!!!!
Saknar dig!!!!!!!!!!!!
Det var iallafall tur för mig att natta ringde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kom iallafall ut lite tack vare nathalie.
Men sen så gick vi upp till vällingby och var där ett tag och natta bjöd på ficka på mackdonalts.
SEn när vi kom till mig igen så hade alla gott och så lekte vi fotomodel.
Bildeer från fotomodel kommer sedand.
Ja detta har jag gjort idag, nu ska jag titta på ponnyakuten och logga in på fs!!!!!!!
Hej då så ses vi imorgon!!!!!!!!
Hej!!!
Imorgon börjar också skolan.
Typisk men man lär sig saker.

Saknar dig!!!!!!!!!!!!
Denna bild älskar jag den blev verkligen bar!!!!!!!

Minne av oss!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv eller hur! :)

2011-01-23 @ 20:07:12
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0