Heej!!!!

Heej!!!!!!
Nu är jag inne på fs och på kp.
Det är rigtigt roligt att ha edn data.
DEn främsta ego dälen som jag skulle ta med om det skulle börja brinna skulle vara min dator.
Haha...
Vad skulle vara vigtigtast för er att ta med?
Nu ska jag fortsätta att ficksa med shatten...
Och imorgon har också min lillebror kalass, igentligen så fyllde han år 23 december 2010 så ja det var ett tag sen, men jag bereättar om det imorgon.
Men vi hörs imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRAAAAAAMMMMMMMM!!!!!!!!!!
Komentera gjärna om ni skickar förbi!!!!!!!!!
ERan blogg-skrivare!!!!!!!!!!!
width
Bilden är faktist tagen ute på grislehamn.

Saknar dig Nathalie!!!!!!!!!!!!!
Man kan alltid lita på dig!!!!!!!!!!!
Hoppas du har det bra!!!!!!
Om du ser detta så ring gjärna någon dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

2011-01-23 @ 16:16:23
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0