ÅÅÅ...nej......innte skola...

Jap imorgon är det typ skola...
ÅÅ...Hatar skolan...
Jag dör snart, bara skolan inte fans skulle livet vara mycket bättre.
Det ända som typ är kull är att choppa...
Åååå!!!!!!
Jag dör även där också om jag inte får sticka och shoppa...
Måste bara typ samla, smla och samla på pengar just nu...
Hatar också att vara pank...
hhaha...Någon som håller med alltså typ att det är kull att choppa??
Svara i så fall i någon kommentar.
Jaja...
Sitter bara här och chillar just n...men skan typ snart göra lite mej läxa...
ÅÅååå...Hatar läxor...
Jaja men ses måste sluta nu...kommer tilbaka imorgon...
Haha...Denna bild hade natta skickat på fs...

Ja...Vist är jag en vacker kvinna...
ja haha jag är inte en kvinna ännu jag är typ ju fortfarande föfan 11år...
Ursäktar svärdordet men var tvungen måste ju ha lite olika på bloggen...
Aja...
Älskar dig nathalie( som kompis)
Gå också in på Nathalies blogg...hon har en ny som heter
www.endastnattalove.blog.se
Gör det är ni snälla men jag vill inte absolut intr att ni ska sluta titta på min blogg.
Snälla sluta inte titta på min blogg.
Kram o Pusssss/ Vacker kvinna...

Kommentarer
Postat av: tyra

haha tack, men nej ! :D

2011-01-30 @ 18:22:11
URL: http://ttyras.blogg.se/
Postat av: alice

ja hihi....åh tack! & detsamma!

kram

2011-01-30 @ 18:25:17
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0