Söndag

Idag är det söndag...Ja...
Hoppas jag och söta nattis kan choppa någon dag efter skolan eller ja i helgen.
Men jag känner mig iallafall så pass frisk att jag kan gå i skolan imorgon, JIPPI!!!!!!!!!!
Liksom har inte lust att vara hemma , kitt tråkigt!!
Aja...
Jag såg på facebook att jag har en kompis som fyller år idag...
GRATTIS ESTI PÅ FÖDELSEDAGEN,
STORT GRATTIS FRÅN MIG!!!!!!!!!

Ja må hon leva
Ja må hon lev
Ja må hon leva uti hundrade år
Javist ska hon leva
javist ska hon leva
Javist ska hon leva uti hundrade år!!!!!!!!

Hipp Hipp HUra huraBambambambam
Grattis

Ja men iallfall så ska jag Gå in på facebook nu...
Hejhej...
SEs imorgon!!!!!!!
Stort kram från söta jag!!
Puuuusssss and krrrrraaaaaaammmmmmm!!!!!/Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0