Sjuk...

Tja...
Är hemma idag eftersom jag är sjuk, kitt tråkigt varför ska sjukdommar finnas??
Åhå...Kan någon svara mig??Snälla!!!!!
Nej ingen kan svara mig, det är ett eländäe...
Blablabla...Aja kommer nog bara sitta här hela dagen med lite pauser då o då o kolla vad de e på tv...
Sen klockan 12 halv 12 så ska jag nog göra lite lunch...Det blir stekt ägg eller äggröra ovh sedan så blir det smörgos...Tja bara sitta här o chilla sedan ska farsan komma hem vid 2 tiden o ska jag gå till dolktorn...Ähä det är typiskt att vara sjuk...Jävla pidssssssss...Ursäktar svärorden menja är verkligen inte på hummör att vara hemma...Det är iallafall skönt att vara hemma själv...
Menmen...Mamma ska åka till Skåne nu idag o hon åker typ klockan 10 eller ja lite eftr iallafall...
Menmen...Ska baara sita här nu ett tag och ja chilla...chilla
Hej så länge!!
Ses KRAMMMM!!!
puuuussssss o krrrrrraaaaaaammmmmm/Sjuka Hanna
jag är bästJag är bäst
Ser jag sjuk ut...??
Nej dem här bilderna är gamla...typ från 2009 tror jag...
Ses senare!!!!!!!
Puuuuusssss på munen!!

Kommentarer
Postat av: annsoh

sv: tack så mkt! D:

2011-02-18 @ 10:27:18
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hanna omg har du en sjukdom??

:(

2011-02-18 @ 15:39:11
URL: http://endastnattalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0