Plingilinipling...

Plingiliningplong!!!!!!!
Hello allihop!!!!!!!
Ni vet att jag gjorde ett Dagens blogg förut typ igår eller...Ja men iallafall tänkte bara att alltså jag utsänder en vinnare snart typ imorgon orkar inte göra det idag...haha!!, Men ärligt pallar facktist inte...
Men nu eller jag kom typ hem vid halv 3 men spelade fackytist cellon innan datan...

Jamen tränade på cellon eftersom jag ska lära mig och sen så ska jag också ha asambespel sen vid halv 6 så ja måste också sticka snart jaja lite tid har jag på mig att vara hemmma...
Men sen typ ska jag göra läxan sen ska jag tita på tv en stund, haha ja har mycket att göra.
Vad har ni gjort idag??
Och tja idag var mamma hemma, men imorgon så ska Nathalie gumman komma till mig...
Ja det blir kull, vi ska plannera shopping...Jippi!!!!!!!!!!!!!!
Men alltså typ vi ska åka själva till kista och choppa, jippi!!!!!!
Men jag har typ inte jättte många pengar men rättså...Haha, men kan faktist inte vänte mer tills att choppa, hoppas på lördag...
Bjuder på denna bild idag...

Älskar dig gumman!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ses imorgon gumman!!!!!!<3<3

Pussssss o krraaaaaaammmm/Choppingsugna Hanna!

Kommentarer
Postat av: Fluffpudel

söta bilder :D

2011-02-15 @ 17:19:11
URL: http://fluffpudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0