Nattis var hemma hos mig

Tja!!!!!
Idag hade jag skola en helt vanlig skoldag, sen typ kom Nattis gumman hem till mig...
Älskar dig!!!!!!<3<3<3<3<3<3
Ja men iallafall, vi ficksade chopping och ja lite sånt sen typ så städade vi så jag ska få 120kr men tar det med morsan, farsan skulle typ inte ge mej så mycket tror jag, vad tror ni??
Ja men jag och älsklingen planerade iallafall chopping till lördag, i kista uta dem där jobbiga föräldrarna, ja ni vet...haha
Sen typ kanske en till ska följa med hon är lite yngre än oss men ja kanske...
Och vet ni, jag har jue asambelsepel på tisdagar i bromma så ja, då så ska älsklingen följa med dit, det blir kull , ja men jag frågade typ eftersom det är bara 5 gången tror jag att jag ska dit...haha, ja.
Hoppas hon kommer ihåg, annars får jag vell påminna...haha, ja men påminer på måndagen i så fall.

Men kitt hörni imorgon är det jue alltså typ torsdag redan...haha, kit vad tiden går fort, det är liksom redan...haha!!
Men imorgon har jag utveklingsamtal så då, ja har jag mycketr att gör anntar jag,haha!!
Men skriver ändå så fort jag kan, sen ska jag såklart också skriva om choppingen på lördag.
Aja...Ska sända ut en vinnare i Dagens blogg nu som jag hade häromdagen sen kommer typ en till fast Veckans blogg sedan kanske det kommer lite information också om en stund om jag orkar...Åhå pallar knamt ha utvecklings samtal imorgon...men sånt är iallafall livet, måste så måste man....haha
Men kommer lite till inlägg om en stund...
Puuussssss o kram så länge/Glada jag

PUUUUUsssssssss på dig älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3
Ses på lördag gummis!!!!!!!Kram!!<3
KOm ihåg fler inlägg om en stund!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

aaawwww tack!!!

Men ska vi ses på fredag oxå älskar dig!!! <333333

2011-02-16 @ 19:31:02
URL: http://endastnattalove.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Svar:Hahaha gumman man får bara välja en.

Men väljer du katy perry??

2011-02-16 @ 19:33:34
URL: http://endastnattalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0