Melodifetivelen, andra deltävlingen!!!!!!!!!!!!!

Ja äntligen!!!!!!!!!!!!!!
Har längtat efter den här dagen hela veckan!!!
Det är ju Melodifestivalen idag!!!!!!!!!
Tillomed andra deltävlingen...
Åhå...Jag är så glad!
Har inte ni längtat?
Jo jag tror nog det...Haha.
Men det börjar ikväll klockan 20.00
Nu är det ungefär typ tror jag 6 timmar och 21 timmar kvar tills melodifestivalen börjar...Åhå vad jag längtar!
Ska ni se?
Jag måste absolutt se!!
Liksom det är det viktigasre som finns...Haha, nej bara skoja det är inte det vigtigaste det finns viktigare saker här i livet, men det käns nestan som om det är det vigtigaste i livet.

Aja...Iallafall skriver imorgon på bloggen vem som gick vidare och ja ni förstår...
Men iallafall...I förmidags låg jag och läste och lysnade på musik.
Sen så hade jag lite tråkigt så jag följde med mamma när hon skulle klipa sig, det blev jätte bra efter hon hade klipt sig.
Sen så gick vi till Vällingby till biblioteket...
Där lånade jag två böcker.
Den enna hette Magi och är skriven av Angie Sage, den boken har jag letat efter och nu hittat...Den är säkert jätte-spännande...

Sedan lånade jag en bok som heter Eragon och är skriven av Christopher Paolimi.
Den är säkert också jätte-spännande...

Ja...Men just nu läser jag en bok som heter Rubinen i dimman och är skriven av Philip Pullman
Den är jättebra en av dem bästa böcker jag läst facktist...

Menmen...Nu har jag skrivit jätte mycket.
Ska titta till fc nu sedan typ när jag inte får kolla på datan mer eller ja då ska jag Läsa!!!!!!!!
Haha...
Menmen hinner nog kolla lite till...
Längtar tills ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pussssss o kraaaaaammm/Över-lyckliga Hanna

Är tillbaka imorgon då skriver jag hur det gick i melodifestivalen...

PS:KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN ÄR FORTFARANDE ÖPPEN!!!!!!!!!!
KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN ÄR FORTFARANDE ÖPPEN!!!!!!!!!!!!
FRÅGA PÅ!!!!!!!!!!!!!
NU MEDETSAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0