Hello hemma nu!!!!!

Hello!!!!!!!! Nu är jag äntligen hemma!!!!!!!!!!
Idag hade vi temadag i skolan, det handlade om typ vänskap, kärlek och sånt där...Haha.
Sen hade vi typ vikarie.
På temadagen så fick vi skriva en dikt...Kanske lägger upp den på bloggen får se.
Men iallafall det bästa idag är att det är fredag, Tv-kväll!!!!!!!!!!!JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen vett ni, vi fick typ geli-hjärtan av vikarien idag, haha...Hon är iallafall snäll!!!!!!!
Men iallafall så ska jag nu vara inne på fc, sen ska jag också lägga ut dikten , sen ska jag lägga ut vinnaren i dagens blogg och slutligen så en ny frågestund, så håll utkik!!!!!!!

Men ska ficksa detta nu , har mycket att göra.

Ses!!!!!!

Pussss o kraaamm/Supperglada Hanna!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0