Hade utveklingsamtal

Idag hade jag utveklingsamtal eller ja nyss hade jag det jag kom liksom hem för ungefär vet faktist inte diret men iallafall före en stund sen...Haha
Men tja det gick väll bra tror jag.
Annars så har jag bara varit i skolan idag, en helt vanlig skoldah typ tror jag....
Men imorgon, gissa tre gånger...
DET ÄR FREDAG IMORGON!!!!!!!!!!!!
DET ÄR FREDAG IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så glad och vet ni jag har ingen läxa till imorgon...JIPPI!!!!!!!!!
Aja...
Kommer  inte på något mer att skriva just nu...Men imorgon kanske kanske vet faktist inte kanske men om hon kommer ihåg så ska gumman komma hem till mig imorgon!!
DEet blir kull!!!!
Men aja...Ska bara sitta här en stund nu och bara chilla!!!!!!
Åhåhå...Tralalalala!!
Chilla chilla chilla...
Sedan ska jag typ såklart cheka in på facebook...
Aja...Men vi hörs imorgon!!!!!!
Tänk den bilden PLUS +++++++++PLUS
DEm här alla bilderna vad blir det VÄNNER FÖR ALLTID!!!!!!!!!!!ÄLSKAR DIG GUMMAN!!!!!

Ps:ANMÄLL ER GJÄNA TILL VECKANSA BLOGG OM NI VILL!!!!!!!!!!!!!!

Puss o kram/Fredags-sugna Hanna!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej snygging!

Du är mycket vackrare än du tror:)

Ja,Fredagar är bäst,

Anders

2011-02-17 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0