En DIKT!!!!!!!!!

Ja, här kommer den där dikten som vi gjorde i skolan på temadagen...
Den handlar om kärlek eftersom temat var kärlek på temadagen.

Dikt, Kärlek!!!!!!!!!
Söta du, snälla du, puss på dig!!!!!!!
Älskar dig!!!!!!
Varmt, mysigt o mjukt.
Dansa tryckare med dig,
du ler mot mig, så pirigt.
Håll om mig nu!
Bara du och jag
tillsammans, I love!!!!!


Tja vad tycker ni...Kanske inte av bästa världsklass men ja...

KOMMENTERA OCH SÄG VAD DU TYCKER!!!!!!!!!!
KOMMENTERA OCH SÄG VAD DU TYCKER!!!!!!!!!!!
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

tack såååå mycket=) och detsamma!



om du inte redan gjort de, kan inte du rösta på min skrutta då?=)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

2011-02-11 @ 16:56:43
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: Esti ;)

Den va skitbra jue <333!!!!

2011-02-11 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0