datapaset

Jap nu ska jag ta mitt datapas titta på facebook, blogga och kpwebben...
Och kanske lite yuthube eller något sånt där.
Men idag hade vi iallafall vikarie i skolan hatar det...Men vi hade iallafall det.
För att ha min klass så måste man va ganska sträng inte för sträng men ganska och denna vikarie är lite för snäll, vist det är bra att vara snäll men hon är lite för snäll för att ha våran klass...
Imorgon är det också demadag i skolan om vänskap...Åhå.
Bara fatt det är temadag så slutar vi kvart över 2 istället men i vanliga fall så slutar vi typ klockan kvart över 1...Åhå
Föresten måste ju svara på frågorna från frågestunden som va förut...Ja men för se.
Men hej då då jag ska greja lite nu kanske svarar på frågorna får se.

Har redan gjort läxan så kan bara ta det lugnt sen efter-maten jippi!!!!!!!!!
Jag gjorde En svenska-läxa och cellon.

Puss o kramm/Datasugna Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0