Bilder från kista

Hejhej!!
NI minns igår då hade jag choppat i kista, haha, I LOVE!!
Så roligt det var, men iallafall.
Idag har jag iallafall varit med guman älskar dig ja och vi var uppe i vällis en sväng och ja gick runt lite, annars har jag inte gjort något specielt, haha faktist.
Men här kommer bilder från igår.

Haha, söta vi. Monne, aida, söta jag och nattis, älskar er!!pussssssss måste göras om.

Lite liten , men ja, ialllafall det är ändå ett stort minne.

Jag och monne, fast jag tittar bort lite, haha

Jag och gumman lekte lite framför kamran, haha!!
Vi tävlade om vem som skulle vara med mest på bilden, haha

Den häja bilden bara älskar jag I LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag eee så söt!!

Haha, lekte lite framför kamran igen!!

Söta gumman, I LOVE!!Älskar dig!!!

Jag i blåt, haha, denna tröjan är från new yoker.

DEtta var när jag var hemma hos linus arle.
I bakrunden är det Sara och Daniella!!

Aida och Nattis sminkade mig, blev det snygt, haha???
Jag tycker jag blev söt, men aa så här blev det!!!

Så det var alla bilder, hhaha, rätt många,
Kommer lite melodifestivalen information om en stund vänta bara, haha!!
PPuuuuuuuuuuuussssssssssss på er så länge!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0