7/1 7 februari

Idag blir bara ett kort inlägg...
Om ni undrar varför så är det för att igår va det två inlägg...
Men jaja...
Idag var det måndag och det bettyder skola...
haaha...
Jaja...
I solan så var det helt normalt förutom att jag hade ett föredrag...
Det enda jag gjorde då var att tänka på att vara snabb...
Hhaha...Nej men ärligt jag gjorde mitt bästa iallafall...
Sen efter skolan så hade jag såklart cello...Hade vikare där.
Aja...
Efter matten ska jag göra läxan sen vet ej...
Typ gå och lägga mig.
Haha...
Ja men ändå detta får räka idag så är tillbaka imorgon...
Glöm inte att kola min blogg imorgon...

Puss o kram/ Hanna
www.desainadinblogg.se

Kommentarer
Postat av: Lily

Hejhej fin blogg! Det är nämligen så att jag har börjat med videoinlägg om du vill får du gärna tipsa mig om vad jag ska säga i videoinläggen, tack för svar! // www.lilysdays.blogg.se :)

2011-02-07 @ 16:53:08
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0