Min onsdag idag 7 december

Heej alla sötnosar!! <3
Mår inte så bra, fast jo men ändå nt...Allt är bara så kosntigt nu, asså de är för mkt som händer just nu bara, me skolan o allt aa ni vet!! Skönt att de bara är nån vecka kvar sen äre jullov!! Så j-kla skönt ; Elr vad tycker ni??  Hoppas på ett bra jullov me dem första dagarna i vällingby sen kanske komma iväg till skåne o sådär, typ träffa släktingar och såntdära massa roligt!! Och jag hoppas på att min kära pappa och mamma fixar en BIL snart!! Omg bli galen annars, klarar nt utan bil längre, så skönt att ha en, kanske om en mörk vinterdag kankse jag nt orkar gå till cellon de ee ju så j-vla mörkt lisom aa så då iallafall kan liksom pappa skytsja mig (gjorde han otfa förut när vi hade bil) Saknar iallafall gamla tider grymt mkt!! <3 <3333

Skolan idag var väldigt tråkig faktiskt, hände typ inget roligt, va lite me Vivvi (Vida) aa typ dee ända roliga som hände, hahaha vi har ju alltid roligt.
Men en sak som va rolig idag var att vi fick pyssla på vitahuset, de va najs, vi fick göra julkort, asså nt sådär med ett klister märke sen äre liksom klart nee nt så utan mer..Vet nt vad det heter, kan vissa en bild iallafall på hur mitt julkort blev vänner ...

Såhär blev mitt iallafall, asså de jag mennar är att det är såhär emelan...

Liksom en bild sen äre puffar, elr kudar, aa ni fattar väl nu? Så jag har liksom nt målat den, neee guuud...aldrig, så fult som jah ritar!! :x  Men kan vissa nån dag, har nämligen bevis.
Mohahahahaha :D

Tänkte blogga lite om igår nue så avslutar detta inlägg, ska ha de på en annan kategori nämligen, en kategori som bara kommer handla om cello sådär näre är konsert o massa blabla.
Sen äre bara att tråka vänta på att mami sk komma me Riber o fixa mat så aa jao är ju hungrig. Men kanske lite godis, en bara en bit...Ärligt orkar verkligen nt skriva mer...Hörs imorgon då!

Puss//Hanna

Kommentarer
Postat av: emilia

sv; ja hoppas det kommer massor som ligger kvar också ! :)

2011-12-07 @ 17:07:55
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

sv: orkar inte förklara riktigt haha, men det handlar om en kille som bor med sin mamma i USA o måste flytta till kina för mammans jobb, så blir han mobbad så lär han sig kung fu o slår ner killarna ;) HAHAHAHAA vilken förklaring men aja kram :)

2011-12-07 @ 17:29:14
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: fanny jönsson

sv; Tack för frågorna !

Svaren lägger jag nog upp imorgon, så kolla in och kolla mina svar :)

2011-12-07 @ 17:29:32
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0