Målat, läst ... Min 2 december!

Heej söta vänner!! :D
Har blivit lite sjuk :/ Inte roligt...Måde nt så bra imorse så då tänkte vi först att jag bara kunde skipa gympan men sen så hade jag feber så då nlev det inte av med skolan tyvärr :( Typiskt därför fredgar är verkligen roliga i skolan, två av mina favo ämnen liksom... Aja :/
Jag är roat mig lite åt annat här hemma och aa det har varit mysigt faktiskt!!
Har målat lite, måladev tre teckningar! Elr målningar. Ätit choklad, druckit cafe, älskar det...(då låter jag väl knäpp en 12 åring som dricker choklad liksom)
Sen har jag läst...Läste i fyra timmar kanske elr nåt, elr två kankse....haha vet nt läste bara väldigt länge förut!!
LÄste ut min föra bok, septimus heap förut så har en ny bok. Septimus heap är skit bra! Det är en serie som ni bara måste läsa.

Här är boken jag läser nu...Den heter Tunneln bakom vattenfallet och är väldigt spännande!!
Har kommit rätt långt idag faktiskt :) Tror mer än hälften, hehe. "Första dagen jag börjar läsa den och redan mer än hälften..." Efter den kommer en andra del som jag tänker läsa och så finns det några till i den serien fast före som jag redan har läst. Om nu undrar mer om boken så kan ni bara fråga :)
 Föresten när jag målade, målade jag en bild på loch ness, en på blommor en med cirklar, ni kan få se dem nån dag fast orkar nt vissa idag.

Tumme ner för att vara sjuk, ser nt helt ut som vanligt, känner mig trött och frusen.
Jao det var väl min dag.
Kanske skriver mer senare om jag hinner de vill säga...Fast snart ska jag säkert äta mellanmål, åt sopa till lunch.
Nu ska jag iallafall njuta va helgen!!
I helgen har jag massa kul att göra som jag hoppas att blir bra, tänkte skapa ne speciell kategori för "helger"

Puss//Hanna! <3

Kommentarer
Postat av: Nettez

sv; jarå, tack detsamma :)

kram

2011-12-02 @ 16:11:49
URL: http://neettezcarasig.blogg.se/
Postat av: Linnea Montazami ♥

Hehe okej, vad kul att du tycker det :D hihi

härligt :) hoppas du får en bra helg :) kram

2011-12-02 @ 16:14:49
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: felicia

nja sådär själv? kram

2011-12-02 @ 16:19:00
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: emma

sv; låter härligt :) skulle egentligen träffat en kompis men hon har fått halsfluss :( sen har det hänt lite grejjer så har inte så stor lust till att göra så mycket ikväll.. blir nog en hemmakväll för mig! men kan ju va trevligt dte med :D

kram

2011-12-02 @ 17:02:20
URL: http://emmaljungssons.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, det är ju skönt! :)

2011-12-02 @ 17:33:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0