Tralala! hahaha

Tja hörni!                                                                                                                                                    Har ni haft en bra start på dagen?   DET har jag, jag har käkat frukost aa sen har jag väl mest kollat lite på tvn. Bara slappat framför tvn, hahaha men det är faktist skönt att göra det på morgonen!
Nu om ens stund sticker morsan oc Riber ut, dem ska ficksa en sak i Vällingby med en lott vi vann på en lott nämligen  men bara typ 25, rätt  lite faktist!
MEN det är ändå en vinsst, hahaha! " Fjutit men en vinst ändå"
Lyssnar på musik just nu så tänkte lägga upp lite musik nu elr senare tror  faktist det blir nu Såå
HÄR har ni deeetttt!

Det var jätte länge sen har lysssnade på dena låten men  nu hittade jag den  när jag sökte på en sak :)
NAJS
Första gången jag hörde den var hemma hos ne kompis när hon hade kalas när hon alltså fyllde år :) hehe najs, sen nu hittade jag den igen
Kankse laddar upp mer musik senrare om jag hittar något intressant elr bra!
Nu sticker mammsen och lillebrorsan iväg för att handla och detdära med lotten så jap och jag ska svara på era underbara fina kommentarer ska sluta skriva det  varje inlägg men blir bara så glad! <3
OCH det är ju bra
PUSS på er!
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. tack! :)

Hon heter Soya, vad heter katten din mormor o morfar hade då?:)

2011-08-10 @ 11:33:05
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

- hehe lugnt :)!

2011-08-11 @ 20:02:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0