Tandläkaren :)

Har ni haft en bra förmidag elr morgon?
DET har jag.
Mammas kompis Tandi kom igår kväll, jag sov då. Och så satt dem och pratade och så.
Sen imorse så stack morsan och pappa iväg för att göra ett ärende i Bromaplan, och då var vår " Barnvakt " här och ja.
Jag och Tandi  satt  och fantiserade vid frukosten i en timme det var jätte roligt!
Vi fantiserade om att golvet skulle vara av choklad och väggarna av godis och massa sånt det var väldigt roligt :)
Skrattade minnsan iallafall hahahaha!
Men jag är iallafall på bra humör idag
Vi tittade på tvn lite också i ungefär en timme sen satt vi och spelade mario det var mysigt RIBER fick också vara med.
SENARE drog jag och pappa till tandläkaren najs, det var polering och så.
Just nu sitter lillebrorsan här i sängen i detta rum och spelar mario o jag lyssnar på musik i andra dellen av rummet, hehe
Snart drar han och mamma ut för att handla jag stannar hemma och passar huset
och svarar på lite kommentarer.
Mamma ska blandanat köpa godis har dte på rummet men det är ju ändå bra att dem köper lillebrorsan kanske också vill ha!!
Kommmer fler inlägg senare PUSS/Hanna

Kommentarer
Postat av: Ilona

snygg blogg! Var med i veckans blogg :) ♥



http://iilloolillo.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html

2011-08-12 @ 13:43:56
URL: http://iilloolillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0