Stan idag najs :)

Najs har varit i stan idag..., Iiiiiii!
Det var schitt kul faktist! Hahahaha.
Var där med lillebrorsan och mammsen, men vadå i stan? haha, jo vi var på historiskamuset, najs, det var kul faktist att liksom komma ut på lite äventyr.
Har ju annars varit och badat hela dagarna... men det har också varit kul.
Imorgon får jag se vad som händer så aa, kanske badar någonstans typ kanan elr kanske följer med pappa till jobbet, det var jätte länge sedan jag gjorde det och plus att jag nt kan följa med  särsilkt länge till  eftersom jag ju snart fyller 12 och då får jag nt följa mer med det är typ någon gräns när man är 12 men jag får följa med typ vid jul och såntdär.
Snart kanske jag ska titta på tv:n får se annars kanske jag gör nåt annat... :)
Mammsen och lillebror går ut nu en liten stund så blir själv, pappa är iväg ikväll så vi är själva.
MEN ska svara på era kommentarer najs, ni är så  söta som kommenterar, verkligen! DET MENNAR JAG!
Kram på er/Hanna

Lilla jag vid kolonin, Hanna

Saknar Skåne!
KRAM
Bjöd på dem bilderna idag!

Kommentarer
Postat av: Isabell

hejhej.

jätte fin blogg och bilder:)

2011-08-05 @ 15:49:10
URL: http://isabellstory.devote.se
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se)

söt hih! Var gärna med och tävla om en design på min blogg. Kramar!

2011-08-07 @ 21:47:11
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0