Riktigt förkyld asså! :(

Tja!
Har ni sovit gott idag då?

Jag har sovit rätt gott faktist la mig runt 11 igår efter att ha haft en mysig tv-kväll med mammen och pappsen.
Vi såg på merlin och ett annat program som gick på 2:an vi var där och såg det när det sändes, det var fett kul.
Lillebror var med i bild, man serb nt honom så himla tydligt  men man ser liksom en skymt av honom. En liten grön prick ser man liksom! Hahahaha, Grattis RIBER! ÄLSKAR DIG <3

Iallafalll mår  nt särskilt bra idag heller det är ungefär som igår typ, :(
Fett uselt det är att vara sjuk, jag vill liksom vara frisk!
Hoppas iallafall jag mår lite bättre på tisdag.
Imorgon får jag nog iallafall vara hemma.

Ska iallafall sluta chatta om det nu.
Just nu lyssnar jag på musik elr gjorde men lyckades slita mig en liten stund.
Ska fortsätta med detv om en stund men tänkte svara lite på kommentarer.
Förlåt också hörni för att jag nt har svarat men har verkligen nt orkat.

Lyssnar på detta just nu, hon är sjukt duktig på det hon gör asså!!
För att vara liksom 10 år.
Dethära  är nt värdens bästa klip men ni kan få ett bättre.

Dethära är lite bättre, Vad tycer ni om henne??

DEt var år 2008 hon var med i talang, och hon van också faktist, det klippet vissar jag någon annan gång.
Snart blir det kanske sims då iallafall.
VI hörs imorgon elr senare
Stor puss/Hanni

Kommentarer
Postat av: clara

sv det är lugnt :) har lagt till dig också :)

2011-08-28 @ 10:36:33
URL: http://cclaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0